Shop Mobile More Submit  Join Login
The Goof - by DanLuVisiArt The Goof - by DanLuVisiArt
My contuiation of my series Popped Culture. Goof. 
Add a Comment:
 
:iconfuschiafreckles:
FuschiaFreckles Featured By Owner Jan 14, 2016  Hobbyist General Artist
All these pictures are making me really uncomfortable.
But I can't stop.
Reply
:iconscp-811hatena:
SCP-811Hatena Featured By Owner Dec 30, 2015  Hobbyist General Artist
Thanks for raping my childhood, bro.
Reply
:iconmodernsonic1223:
modernsonic1223 Featured By Owner Nov 23, 2015  Hobbyist Artist
damn this is creepy DX
Reply
:iconstormybrine:
StormyBrine Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Artist
Whelp,........

Down the drain I go off I'm off to the wonderful place of nightmares -.-'
Reply
:iconbigdream64:
BigDream64 Featured By Owner Nov 21, 2015  Student Digital Artist
Woop, there goes my childhood.
Reply
:iconpingpongya:
PingPongYa Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
childhood. goodbye
Reply
:iconilovefallingcows25:
Ilovefallingcows25 Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Goofy:Heavens to Betsy
Reply
:iconajmemaj:
ajmemaj Featured By Owner Nov 20, 2015
MY CHILDHOOD IS RUINED
Reply
:iconflutterpieaj:
FlutterpieAJ Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
Mine is too.... D:
Reply
:iconcheesywolf:
CheesyWolf Featured By Owner Nov 20, 2015  Student General Artist
Who gives a shit
Reply
:iconkoldian:
Koldian Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
Well that's unnecessary
Reply
:iconcheesywolf:
CheesyWolf Featured By Owner Nov 21, 2015  Student General Artist
Guess who also doesn't give a shit
Reply
:iconkoldian:
Koldian Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
Double negative, friend.
you're implying that there are two of you.
Reply
:iconcheesywolf:
CheesyWolf Featured By Owner Nov 21, 2015  Student General Artist
Shhhh

Sh

Hush

idgaf
Reply
:iconkoldian:
Koldian Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
If you didn't care you wouldn't respond
You can end this conversation simply by not responding
unless you're 2edgy4me
Reply
:iconcheesywolf:
CheesyWolf Featured By Owner Nov 21, 2015  Student General Artist
o w8 m8

I'm edgy af xxxddddd
Reply
(1 Reply)
:iconbeatrizfox:
Beatrizfox Featured By Owner Nov 20, 2015
AHHHH MEAN"
Reply
:iconawepicness70:
AwepicNess70 Featured By Owner Nov 19, 2015  Hobbyist Artist
Goofy. 
Goofy pls. 
Calm your tits.
Reply
:iconsethyuikora:
Sethyuikora Featured By Owner Nov 19, 2015  Hobbyist Filmographer
"A-hyuk!"
Reply
:iconsoftiemoon:
SoftieMoon Featured By Owner Nov 19, 2015  Student Digital Artist
Hoooooly fuckin shit
Reply
:iconminimakeshift:
MiniMakeshift Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
And now! The population of my NIGHTMARES
Reply
:iconanotherr-me:
Anotherr-Me Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist General Artist
MOMMY
Reply
:iconshadyclash:
ShadyClash Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Writer
Gawrsh
Reply
:icondaboygenius:
DaBoyGenius Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist General Artist
I found my people-
Reply
:iconshadyclash:
ShadyClash Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Writer
*Gasp*

Another Blooky!
Reply
:icondaboygenius:
DaBoyGenius Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist General Artist
Strange, isn't it?
Reply
:iconshadyclash:
ShadyClash Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Writer
hold on......... i have something i want to show you.........

*Makes top hat out of tears*

.......what do you think.......

*ShadyClash eagerly awaits your response*
Reply
:icondaboygenius:
DaBoyGenius Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist General Artist
Act>Cheer
Reply
:iconshadyclash:
ShadyClash Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Writer
oh gee.......

*Cries*
Reply
:iconradiantstar005:
RadiantStar005 Featured By Owner Nov 18, 2015  Professional Digital Artist
wut Five Nights at Freddy's 3 Phantom Balloon Boy Icon 
Reply
:iconkapisico:
Kapisico Featured By Owner Nov 18, 2015
pls gooby no y
Reply
:iconsevenut:
sevenut Featured By Owner Nov 18, 2015
gooby pls
Reply
:iconpineappleliar:
PineappleLiar Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
Cute hat.
Reply
:iconribbon-creepy:
Ribbon-creepy Featured By Owner Nov 18, 2015
whatWe're a yes scared lol scared lol scared lol 
Reply
:iconfantwinethedemon:
FantwineTheDemon Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist General Artist
He got Condom fingers 
Reply
:iconharrynickolls:
HarryNickolls Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist General Artist
i was just thinking that! XD
Reply
:iconanimatronicsandasks:
animatronicsandasks Featured By Owner Nov 20, 2015
Perv XD
Reply
:iconkuromi28:
kuromi28 Featured By Owner Nov 18, 2015
jaw drop
Reply
:iconcoolbluelatios:
CoolBlueLatios Featured By Owner Nov 18, 2015
Not like I wanted to go back to sleep again. Nope.
Reply
:iconmikefruciante:
mikefruciante Featured By Owner Nov 18, 2015
Super cool!
Reply
:iconfrenchfryx:
Frenchfryx Featured By Owner Nov 18, 2015  Student Photographer
goff noThe temmie intensifies 
Reply
:iconaskamedot:
AskAmedot Featured By Owner Nov 18, 2015  New Deviant Hobbyist
I can't even
Reply
:iconkittyday:
kittyday Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Artist
Will hmm
Is really hmm
Creepy...
Reply
:iconanobouzu:
anobouzu Featured By Owner Nov 17, 2015
gooby pls :icondolanplz:
Reply
:iconcahmeleon1:
Cahmeleon1 Featured By Owner Nov 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
Exactly what I was thinking.
Reply
:iconlovethederpy33:
LoveTheDerpy33 Featured By Owner Nov 17, 2015  Student Digital Artist
I WAS LOOKING AT OBJECT SHOWS

THEN I SAW THIS

THANKS FOR KILLING MY CHILDHOOD M8!
Reply
:iconmayoshan:
Mayoshan Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
o-o

Good job
Reply
:iconweapontheory:
WeaponTheory Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
Nightmare fuel
Reply
:iconmituna-ruler-of-bees:
Mituna-ruler-of-bees Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
this is the greatest thing
Reply
:icondesignbydalton:
DesignbyDalton Featured By Owner Nov 16, 2015  Professional Digital Artist
Awesome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 21, 2014
Image Size
1.7 MB
Resolution
1000×1532
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
115,987 (41 today)
Favourites
2,342 (who?)
Comments
419
Downloads
627
×